Nattsudd på jobbet

Natt igen, eller nu tar min dag slut, så när alla andra säger god morgon säger jag god natt, när alla andra säger god eftermiddag eller god kväll säger jag god morgon.. Nu är iallafall mitt splitt-pass slut, har tre kvar innan veckan är över. Innan min tid på CC är över...

Ikväll när jag gått runt på golvet och sett kollegor och stammisar har jag insett hur mycket jag har sett CC som en trygghet och att jag kommer sakna det. Men nu är det nya äventyr som väntar och ett nytt liv som börjar. Eller om 11 dagar iaf ^^.

Just nu sitter jag kvar på jobbet och väntar på Jane, som har lovat att köra hem mig. Min säng ropar lockande på mig!

Imorgon (idag) ska jag se till att pallra mig upp i tid för att hämta mitt nya internationella id hos passmyndigheten och växla alla mina kontanter till CHF, Schweiziska franc.. Jag är lite hispig över att jag ska vara flytande i franska till hösten.. Tillräckligt för att kunna plugga på universitetsnivå, att kunna skriva uppsatser... OMG!!!

Over and Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback