110104

Snart har det gått en hel månad sedan begravningen, det är svårt att greppa.. Samtidigt som det känns som om tiden sedan dess flugit, känns det som om det vore igår.




Jag flyttar till Schwiez om 12 dagar.. Kan knappt fatta att det är sant. 12 dagar!!!
OMG!!

Jag ska flytta dit för att plugga. Vad? Jag vet inte riktigt, till att börja med franska. Sen något så att jag blir något...

Jag har 4 pass kvar på CC. Trodde jag inte att jag skulle säga på ett par år för en månad sedan..



Som jag skrivit tidigare har jag skrivit i ett block, en riktig dagbok, snarare än på bloggen. Det känns underligt att blotta mig här igen. Men förhoppningsvis ska jag väl bli bättre på det, igen, med tiden. Min tanke var att detta nu ska bli en skildrning av mitt nya liv, någonstans mina nära och kära kan följa mig och vad jag sysslar med där nere på kontinenten...

Men nu ska jag nana.. 

Over and Out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback