100530

Jag är hemma hos mamma och pappa idag, sitter uppe och nattsuddar för lillebror eventuellt behövde hämtas i Trollhättan. Jag tar en nattmacka och ringer honom vid 2 för att se hur det går, och då hoppar han in i bilen han ska få skjutts hem med.. Så summa sumarum har jag suttit uppe och väntat i onödan.. Tur att min bok är spännande :)

På tal om spännande.. Jag drar till New York om en vecka på söndag.. :D Är borta 2 veckor och kommer ha så sjukt kul!!!

På tal om sjukt.. Det skedde ett mord på Nattklubben Nivå inatt.. Medans jag befann mig på Deep... Jag och Märta var på Valand, men så var hon svag och föll för frestelsen, så jag drog till Deep. Innan jag gick in på Deep funderade jag på om jag skulle gå till Deep eller Nivå.. Är galet nöjd med att jag faktiskt drog till Deep kan jag ju säga.. Skjuten i halsen typ 10 meter från Black Jack bordet på Nivå = 10 meter från Fern... Scary!!!
Men fram tills dess hade jag en riktigt kul kväll ^^

På tal om kväll, så är klockan mycket så jag går och lägger mig nu..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback