100617

Kan inte fatta att tva veckor nastan ar slut.. Imorgon aker Sam och jag upp till Maine dar hon lovat lata mig uppleva hela collage-fylle-party-grejen.

Jag var pa bade The Phantom of the Opera och Lion King pa Broadway igar.

The Phantom var som jag forvantat mig. Riktigt bra, men som sagt inget mer an forvantat.. Plus att det satt ca 300 mellanstadieungar runt omkring mig och tjotade genom hela showen.. :( Man tycker att larare eller andra vuxna skulle halla koll pa dem, men icke.

Lion King daremot... Mind blowing!! Jag vet inte vad jag ska saga. Helt och hallet magisk..! Jag vet inte vad jag ska saga.. Se den om du far chansen!!



Igar traffade jag dessutom forst pa Juniors, en kvinna som pluggat i Tyskland men hade haft en svensk rumskamrat, som lart henne lite svenska. Jag satt och skrev vykort och det stod SWEDEN langst ner i adressfaltet. Hennes dotter ar med i musikalen Billy Elliot.

Sen pa taget hem satt jag mitt emot en kvinna med en svensk bok i knat.. Kinesen av Hening Mankell. Och jag fragade henne om hon var svensk.. Hon blev aningen forvanad kan jag ju tillagga :P Hon och hennes italienske man hade bott har i 15 ar. En Malmoit var hon till pa kopet. 


Idag var Sam och jag pa Victoria Secret. Bh:ar, sota trosor, parfym och lappglans blev inhandlat. Som Sammie sa har jag blivit mycket battre pa att shoppa nu jamnfort med nar jag kom hit. Haha!



Aja, antar att jag ska ga och packa for resan till Maine imorgon.. Och sluta monopolisera datorn..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback