100604

Då var dagen med kusin Edvins student avklarad. Mys med att träffa stora delar av släkten, Annukka hade som vanligt lagat massor med god mat. Det var Ramlösa som gällde till maten, först blodgrape & apelsin, sen skogshallon (?). Mamma körde upp så jag tänkte att då kör jag ner. Så vindrickandet stod mamma för idag. Men självklart var hon tvungen att påpeka att om jag tryckte gasen i botten så skulle turbon kicka igång.. Så naturligtvis var jag tvungen att prova, varje raksträcka utan bilar framför jag hittade. ^^

Jag åker i övermorgon.. Har inte riktigt greppat det. Eller klockan är ju efter midnatt.. I MORGON!!!

Jag hade tänkt ha mysfilmkväll med mamma, pappa, och lillebror. Titta på Avatar, äta pop-corn. Men icke, de gick och la sig allihop.. Ska väll också nana, ska tydligen upp och sätta på en sprayhood på båten imorn (idag). Så försöka läsa klart "The Host" av Stephenie Meyer (Twilight), jag har så lite kvar att det skulle vara onödigt att ta med den till New York, och om jag inte läser ut den kommer jag störa mig på att jag har lite kvar och inte få veta slutet på två veckor.. Oj, i-landsproblem deluxe ;)



OH!!! Nu när jag googlade på The Host fick jag fram att det görs en film!! Med bla Ian Somerhalder som Ian O'Shea, Yay!!!! Men när den kommer ut lyckades jag inte hitta..

God natt, Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback