100603

Sitter och tar en paus från packandet.. Åker till New York på Söndag.. Sitter och föreställer mig återförenandet med min familj där. Hur länge kramarna kommer vara, hur många tårar som kommer rulla ned för kinder, konversationer som kommer hållas..

Vad ska jag plocka med mig?
Vad ska jag packa?
Mamma kommer och hämtar mig i morgon vid 16 tiden. Innan dess ska jag:

* Packa klart. Inklusive handbagage...
* Städa klart sovrummet och byta lakan.
* Åka till Lush för att köpa shampookaka och present till ej ännu specifiserad medlem av min amerikanska familj.. (Vad ger man en amerikansk kille som fyller 18?)
* Köpa doppresent till Herman.
* Ev present till kusinen som tar studenten på fredag... (Fast där passar nog en flaska jordgubbsbubbel fint)
* Möta upp med Kela för att ge henne mitt busskort, jag kommer ju inte behöva det i NY ;P
* Åka till syster för att fira Herman lite för att han fyllde ett år idag (2/6).

Oh shit, kom nu på att jag måste ju hitta kläder att ha på kusin Edvins student :O

På tal om student.. Här är ett kort på mig och min lillebror på hans student för ett år sedan.. Han är ju så stilig :D



Aja.. Dricka lite te, och sen packa vidare..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback