Bilder från Gotland del 6, Torsdag 6/8, del 1

Lite mer bilder då.. Från Medeltidsveckan.. Det fanns över 250 bilder från torsdagen så jag delar upp i flera inlägg och har sorterat ut massor!! Men det är ändå aningen många kvar ^^ Torsdagen var dagen då Impro Af Damer ägde rum och jag överlät Rödbetan i händerna på Matilda.. Därav antalet bildet ;P


Torsdag betyder även grönsaksföreställning... :) = allmän förvirring bland TRiXarna :P

Klinga och Fabbe posar såååå fint :)
Tyvärr han jag och Kotte bara se första halvtimmen och ett nummer... Sen var det uppvärmning inför impron som gällde..

Pelle var bara på ön onsdag-torsdag så han ville få så mycket uppmärksamhet det gick under den korta tiden ^^

Som sagt ^^

Sen kom det en man upp framför publiken hukandes för att ta kort för Medeltidsveckans räkning.. Det skulle han inte gjort...

Erik skulle jonglera med tre saker publiken röstade fram.. Det belv en trasig, eltejpad, vattenmelon, ett kålhuvud och en chillifrukt.. Och äta upp en av dem, gissa vilken det blev? Chillin.. Efter det snodde han min A-fil, det första jag lyckats få i mig i matväg sen jag fick reda på att jag skulle vara med i impron..

Martin blev retad, om jag inte minns helt fel, för att han såg ut som en stor baby.. Då blev han sur ala 3-åring..

Och lån/kidnappade en hatt från den ca 5-åring som syns till höger i bild.. Martin belv då en stor och stark och töff grabb.. Vart detta ledde vet jag inte eftersom jag då gick in i St. Karin för att värma upp..

Nu ska jag gå och handla mat innan jag ska leka med Lycka.. Återkommer ^^

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback