090902

Idag har jag varit riktigt duktig :)
Somnade inte förren efter solen gått upp i morse, trotts att jag inte jobbat, men ändå lyckades jag komma upp vid 13 snåret och var riktigt pigg.. Drog på mig kläder packade en väska och drog iväg på mina ärenden.
Två stora steg i rätt riktning. Simintyg på Valhallabadet av en galet söt och trevlig badvakt, och förbi på Burgården på drop in för att snacka om en betygsprövning jag behöver göra för att söka en utbildning jag vill gå.. Och bokade tid för provet eller prövningen, 11/11 kl 17:00.. Ska tillbaka imorn för att snacka med läraren, om böcker och så..
Nu behöver jag ett friskhetsintyg och att skriva ett personligt brev. Kanske ska skicka in blogg-adresen istället. :P

Jag har med andra ord tagit tag i mitt liv.. Eller något ditåt.. Har lite myror i byxorna eftersom jag insett att jag bott i denna lägenheten i ett år nu.. Ok, att jag bodde i Tunge i 17 år, men jag har inte lyckats stanna så här länge på samma ställe sen jag flyttade hemifrån. Vänersborg bodde jag sept 07 - mars 08, Kålltorp mars 08 - sept 08. Och nu Majorna.. September till September.. 08 - 09.. Läskigt..

Aja.. Lite bilder från Gotland kanske? Och så var jag i Sthlm i torsdags för Tunnans nyinvigning. Mest mys :)


För jag har äntligen ett mål ^^

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback