Mördag..

Idag är jag mör.. Innehållet i huvudet känns som marmelad.. Jag jobbade i natt på Stars n Bars, hyfsat lungt men ändå en hel del nötter, som alltid på Järntorget.. Och det var tur att jag jobbade där och inte Babar eller Diamond Dogs, den timman som SnB stänger tidigare var värd mycket.. Lena (chefen på Stena) ringde med lite panik i rösten igår och tyckte att jag ska jobba idag. Så här sitter jag på Stena igen. Som vanligt. Bengt påpekade nyss att han sa ju att det inte skulle dröja länge innan jag var tillbaka.
Sitter och försöker läsa Kung Oidipus med milimeterstor text.. Ska ju göra en betygsprövning i Svenska B och då behöver man bla läsa ett drama.. Så det blev Kung Oidipus, och jag sitter mest och stör mig på att de använder en halv sida för att säga något så kort och gott som: Vad är fel? Vi behöver din hjälp, de är dumma mot oss...

Aja..

Over and Out for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback