Bilder från Gotland del 6, Torsdag 6/8, del 3

Nu kommer några fler bilder från torsdagen.. Ska se hur många jag hinner :P


På väg att proviantera (gå till Systemet) hittade jag en Västtrafikbuss.. Humor tyckte jag..

Även denna tyckte jag var humor.. "Lybska ockrare" :p

Lybska gränd var en mysig liten gränd :)

Min coif var populär att prova.. Här sitter den på min kära fru Felicia, i kön till "Girls night out".. En mycket trevlig föreställning av den eminenta Gycklargruppen TRiX :D

Alexandra värmer upp publiken lite.

Ha överseende att det är suddigt.. Fabbe tog påldans till en helt ny dimention...Wow!!

Och så lite 300 spoof.. Fast Erik hade supit bort sina kallingar...

Men det går bara så lång innan man bryter ihop..
Strippa grabbar!!

Eftersom det var GIRLS night out kände vissa av pojkarna som ville sitta i publiken att det var lika bra att leka transa.. För i Kungälv på "Ladies (K)night", släptes inte några killar in alls... Förutom de som smet, eller transade..

Efter det drog jag till Effes eftersom det medeltida glamrockbandet, medeltidens svar på The Ark, Patrask spelade där :D

Ös på hög nivå!

Andrée var där och partajade.

Joakim tutar på :P

Det gör även Tor. Och Axel..

Det blev lite BSB-dans.. Fan vad fint!

Dance away!

Publiken var nöjd :)

Bassen.. Ser ut att trivas helt ok :p

You are my fire..

Jag hittade även en väldigt pepp liten Alva.. :)

Herr Trummis Daniel.. Tycker dock att Tors leende är lite läskigt..

Och naturligtvis blev de inklappade igen XD


Nu tänker jag ge mig för denna gången, så har jag nog ett inlägg kvar innan torsdagen är klar.. Tänkte mig faktiskt ut och springa.. JAG!! Tro det eller ej :p

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback