Arg..

I helgen var jag på Söderköpings Gästabud.. En mycket trevlig helg allt som allt.. Och det kommer antagligen komma en bättre redovisning om helgen senare.. Får se..

Men jag lärde mig något om mig själv på lördagskvällen, något som skrämmer mig och jag trodde jag hade lagt bakom mig, lämnat i ett mörkt hörn på Tingberg.. Jag vet inte om jag vill skriva om det här, men jag måste få skriva eller prata av mig någon stans.. Och inte nog med att jag skräms av det, jag skäms att prata om det. Om det inte vore för Niklas och hans lugnande ord fruktar jag att jag gjort något jag fått ångra.. Och inte nog med att det hände, det kommer tillbaka i minnesbilder och jag får tillbaka känslorna jag hade den kvällen.. Jag gillar det inte. Verkligen inte.

Ps. Gå inte till Bondens (fatta fjanterier.. Och då är jag ändå ifrån Lödöse) i Söderköping, den fjantigaste, mest patetiska ursäkt för en krog jag någonsin varit med om.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Fia ♥

Du kan prata med mig <3.



Kram på dig!

2009-09-15 @ 17:51:38
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Kotte

Jodå, det som hände sen vill jag helst glömma

2009-09-17 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback