090903

Nu ska jag ut på stan igen, fixa böcker till kursen jag ska göra en betygsprövning på. Både till Burgårdens utbildningscentrum och till något bibliotek och skaffa ett bibliotekskort.. Jag har faktiskt inget i denna stan, och jag pallar inte att åka till Nödinge..

Sedan tänkte jag äntligen köpa mig en Kånken. Fast det kommer jag ju inte göra idag heller, för det kommer finnas för många storlekar och färger för att jag ska kunna välja.. :S

Och ut och springa sen.. Det ingår i fysprovet att springa 2000m under 10 min.. :S Idag klarar jag inte änns 500 meter utan att dö.. ^^ Förutom när jag och Johan sprang genom Visby :)

Ne.. Dags att dra ut på stan..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback