090903, 2

Då sitter jag och väntar på min lärare. För första gången på 1,5 år.. Känns lite underligt att sätta sig i skolbänken igen. Och att göra det på egen hand. Men jag har ju läst kursen förr.. Svenska B är det för övrigt, som jag lyckades få ett IG i. Jag vill inte skylla ifrån mig, men lite gör jag det iallafall. Inför andra framför allt, men nu känns det som om jag jag borde lyckats då, i gymnasiet. Den känslan visar egentligen bara på hur lätt man har för att glömma... Förtränga känslor som inte är trevliga, som man mår dåligt av. Men det är ju en naturlig, mänsklig försvarsmekanism. Tyvärr glömmer man ju även de trevliga känslorna.. Eller nått ditåt. 

Ne sluta vara djup, jag satte mig ju bara här för att fördriva lite tid.. När jag gjorde det på Droppen han jag inte änns skriva klart.. :) Lite segare här.. 

Over and Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback