That darn moon..

Nu sitter jag på Stena, galet tidigt.. Men heldag här ger ett extra tillskott i sparkassan till roligheter O:-) Jag blir bara inringd när det utbryter mass-sjukdom, och jag tackar så klart ja, även om jag hade behövt nana för att själv bli frisk.. På tal om att nana (sova om jag snackar dialekt :P) så är det ju fullmåne inatt och jag klarar inte av att sova när den är uppe.. Inatt somnade jag av en Valerina vid 23 och vaknade när effekten av den klingat av vid 2.. Igår somnade jag eftergryningen och måndags vid halv 10 på förmiddagen.. (jobbade 15-20) så ganska groggy vid detta laget ^^

Fast så mycket vill jag inte klaga.. Jag har upptäckt (evigheter sent) Stephenie Meyers böcker.. Twilight, New Moon och Eclipse.. Jag lyssnar på dem och jag är i en sådan fas just nu att jag undviker att lyssna, eftersom det betyder att de kommer ta slut senare då.. Höhö.. Logik på hög nivå.. Och jag har blivit jättebra vän med min Ipod! Jag har lyckats få in en film i den!! Twilight.. Lite nörd, jag vet.. Har blivit "biten av" vampyrromantiken :P 

Var hemma hos mamma och pappa inatt :) Mys. Lagade lasange med mamma och tittade på Monte Python med pappa. Kände att det var ända sättet jag skulle lyckas vara på jobbet till 06:45 idag.. Hade ju inte behövts egentligen eftersom jag ändå inte kunde sova men men. Så idag kommer jag dricka kaffe för att inte däcka och bli helt hysterisk och reta Bengt till vansinne :P Men jag har förvarnat honom och bett om ursäkt i förhand ^^

Over and out for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback