091112

Är hungrig med vet inte på vad.. Kan inte komma fram till om jag är trött eller pigg.. Inget lite kaffe inte kan fixa ^^ Är så trött på november, eller snarare höst/vintermörker..

Gjorde mitt skriftliga prov igår och idag fick jag ett telefonsamtal om att boka tid för det muntliga. Måndag..
Kanske det kommer att gå vägen, att jag kan komma igång och få fart på livet..

Ikväll ska jag jobba :) Extrapass. Uppe i 14 denna månaden nu :D Hoppas den trenden håller i sig! Jag har tröttnat på att vara fattig nu..

Ne om man ska ta och göra lite mat.. Får se vad som finns hemma..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad för skriftligt och muntligt prov?

Kram!

2009-11-13 @ 08:08:54
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback