090325

Att blogga går ju så där bra när man försöker klicka på publicera och hela inlägget försvinner..

Senaste veckan har varit ett tumult av motstridiga känslor..

I tisdags blev jag väckt i ottan av mamma som ringde och sa att pappa var på väg till sjukhus för att han inte kunde andas.. Senare sa de att han fått en hjärtinfarkt.. I onsdags var jag uppe och hälsade på och på torsdagen blir jag väckt igen av mamma.. Pappa hade fått en megastor hjärtinfarkt till och blivit förflyttad till Sahlgrenska..
När jag kom dit låg han kopplad till en apparat som pumpade runt och syresatte blodet, en kateter och syrgasmask.. Det var inte lätt att se honom då..
Han sa iaf åt mig att åka till Västerås, som planerat..

Vilket jag gjorde..
Kvällsvarite för hela slanten. :D
Och Sjätte Tunnan :) Mest fint :)

Vill mest tacka alla för mest fin helg..
Behövde det!

Ska upp och klappa lite på far imorrn igen :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback