090313

Ibland är livet bra mysigt :)
Sitter just nu och tittar på Ronja Rövardotter, äter middag och dricker "Den nya Rom och Cola" som Kotte döpte den till.. Citron Vodka i Apelsinfanta :) Värsta gott. Äter ärtor :D

Tidigare åkte vi, Melli, Kotte och jag upp till Botaniska Trädgården och åkte stjärtlapp nu när det faktiskt låg lite snö i Göteborg.

Vad annat har hänt? Jag har fått jobb som bartender på Röda Rummet :D Lite förvirrad är jag nog.. Iallafall när någon beställer en drink jag inte har en aning om vad som är i.. Men som tur är beställs det mest öl..

Ne, tillbaka till Ronja och maten..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Utter.

Bartender på röda=SEGER.



Inatt drömde jag att du och jag och andrea lyssnade på kolla kolla och rökte black devil.

Närnärnär? :D

2009-03-13 @ 09:51:26
URL: http://enutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback