090622

Tänkte lägga upp lite bilder från de senaste.. Juni soo far liksom..
Jag har inte tagit någon av bilderna med jag skriver en cred under.





Bild tagen av Maria Hjelm.
Vi som är galna är vänster till höger: Kela, Carro, Drea, Jag och Fanny.
Vid ljuda os i mitt hjärta! Och människorna!!  Love!!




Bild tagen av Pia Karlsson Leppänen.
Joakim och jag som Kung Magnus Eriksson och Drottning Blanche. Vid Ljuda Os!




Bild tagen av Nicklas Hjelm.
Ive och jag som Heliga Birgitta och Drottning Blanche..
Jag kan inte fatta att det redan är slut!! :'-(




Bild tagen av Moa Buskqvist.
Midsommar.. Trevligt var det :D Tack Kotte!!
Detta är jag som blåser eld.. Eller försöker mig iallafall på.. Folk blev imponerade, och jag hade kul och det är väl det som räknas?? :D



Det var vad jag hade att lägga upp så här innan lunch..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback