090605

Hihi. Jag har äntligen blivit moster!! Till en mycket envis liten Herman :D

Fick sms från först Veronika och sen Mia 3 timmar senare:



Veronika 2009/06/03 03:26

Vi er to stolte og lykkelige mammaer! 2 juni kl 2320 kom lille Herman til verden. 3745g og 52cm. Alt står bra til med alle i familien Engene Paulmann :-)



Jag ska åka och hälsa på antingen idag eller i morgon :)


Sen ska jag jobba på Charlies (Flygarns haga) ikväll innan Exet.. Ska bli spännande.. Första passet där, och dessutom har jag varit där en massa på sistånde utan att veta att vi skulle få ett bord där ^^
På tal om jobb ringde Cw (Chefen) igår och bad mig ta Charlies passet.. Och då påpekade jag att jag VERKLIGEN behöver vara ledig fredag den 12te.. Eftersom jag har föreställning då.. Det sa han, hör och häpna, att han antagligen skulle kunna fixa.. Att jag kunde slappna av om det!! "Om du kan fixa det kommer jag älska dig för alltid och alltid!!" Kläcker jag ur mig.. "Ljug nu inte Malm" Svarar han då med ett skratt :p

Den här Ärtan är mest nöjd!!
 
Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis! herman gud va gulligt namn! hoppas vi tar och ses snart saknar dig du kan la höra av dig får inte tag på dig på msn så får la prova din mobil snart om du inte hör av dig inom tid massa kramar!

2009-06-09 @ 00:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback