090728

Tro det eller ej.. Jag är utvilad!
Behövde inte komma in förren 10 idag :D Jag fick nästan 4 timmar extra sömn. Tack Bengt!
Så igår kväll blev det en lång och go hårinpackning och lång dusch. På sistånde har det blivit in shampoo ut.. Nästan iaf.. Till kvällsmat blev det äggsallad på knäckis. Enkelt, gott och snabbt. Hade sagt nyttigt om jag inte tagit en stor kopp O´boy till. Och jag var jätteduktig och diskade allt då, på en gång när jag ätit upp! Så nu står det ingen disk hemma o väntar på mig. Vad skönt det känns!!
Ska till Christel och Mats ikväll och få klart gycklardräkten. Najs!



Jag har fått svar om Improbataljen.. Från Niklas i Jauvet.

"Hej Jennifer
 
Tack för din anmälan till Impro af Damer, tyvärr är den just nu fullbokad.
Vi har antecknat dig som reserv och kontaktar dig om en plats skulle bli ledig.

Allt gott och vi ses i Visby
 
Niklas"

Mest segt.. :(
Jag vill ju verkligen vara med.. Men antar att jag väntade för länge med att anmäla mig.. Det fanns ju bara 6 platser..
Får bli tidigare till nästa år..
Allt ordnar sig med lite socker på :p

Drygt 41 arbetstimmar kvar innan vi packar in oss i bilen och drar till Rosornas Ö!! Eller med tanke på alla uppehåll jag får göra pga jag måste jobba, sitter ju ändå på jobbet, så kommer det väl vara 40,5 innan jag hinner publicera :p Snart!!
Längtar så galet!! Som Loke sjunger,

Till denna vecka vill jag alltid återvända,
jag struntar i dom andra femtioen.
Och skulle fastlandeten gå under, låt det hända!
Då kan vår medeltidsvecka börja om igen.

Jag håller med!!

Haha.. Det blev 40,5 :p På minuten faktiskt

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback