090727

Känns kanske inte som om jag sagt något annat än att jag är trött/seg/degig/hängig/slö/död på sistånde.. Men idag tar alla priser.. Har 5 koppar kaffe i omlopp i kroppen men är ändå som en zombie.. Kan komma på mig själv med att bara stirra ut i tomma intet och inte se något för jag har glömt/inte orkat blinka på en stund och ögonen torkat ut och som om någon smetat vaselin över hela min värld.. Något man gjorde för något tiotals år sedan på kameralinser för att världen skulle se lite "luddigare" ut.. Och att ljuset skulle bli finare.


Det är en söm kvar på min gycklardräkt innan den är klar! EN söm!! Fålla längst ner på västen!

Och när vi är inne på ämnet;

Jag anmälde mig till ImproBatalj af Damer igår.. OMG!! Tävling i Visby i improvisationsteater! I St. Karins ruin.. Och det var lite för nyss jag såg En riddares Historia, "Chaucer is the name, writing is the game"
Så mitt anmälningsbrev ser ut så här:


"Hej,


Jag skulle vilja anmäla mig till Improbataljen och fick reda på att man ska mejla hit då :D

Jennifer X är mitt namn, Göteborg min stad. Xgatan min gata och XXX mitt mobilnummer jag kan bli nådd på när det behövs :)


Ses på MTV och vi hörs om det behövs


Kramar Jennifer, hon som gillar att sitta långt fram i publiken och pipa ^^"

Höhö..



Vad är största skillnaden och likheten mellan en 2åring och en östeuropeisk lastbilschaufför?
- Skillnaden är storleken och att en 2årning är söt^^
- Likheten är: man måste prata sakta och övertydligt, de fattar inget, de blir enerverande i längden..

Är ganska trött på allt vad icke-språkkunniga lastbilschaufförer heter!

Aja.. Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback