090720

Jag vet inte vart jag ska börja..

Helgen har varit så galet bra!
Kungahälla medeltidsdagar :D Tre dagar medeltid :D
Gycklare, musiker, magiker, riddare, vildsvin, vänner från när och fjärran, eldshow, stripptese och marknad..

Jag kidnappade ett barn och sålde på krita för en 5:a till en dansk knekt, kidnappade en häst och var ute och travade i skogen (i medeltidsklänning), jag blev buren av en kille upp från stora porten till borggården (lång backe).

Men sen satt jag och betvivlade min existens som kvinna en stund och sprang omkring och frågade folk jag kände igen om de skulle klassificera mig som en jobbig/irriterande människa..
Fick några bra svar jag kommer kunna leva på ett tag :D Niki och Mats i Jauvet förgyllde min kväll där XD
Och Herr Fiffel berikade världen med sina visheter..

Jag har för övrigt utlyst en belöning för den som finner min röst.. ^^

Tänkte lägga upp lite bilder ikväll om jag inte går från jobbet och deckar på soffan..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback