090721, 2

Jag skyller på koffeintabletten jag tog..

Men jag är inne och spanar på att börja träna Cheering igen.. Blev så sentimentotal när det var en massa Cheerleaders som gjorde stunt på tornespelen i helgen.. Och av att bära min BEHS dräkt häromsistens.. Jag saknar alla galna regler och faktiskt alla hårda träningspass. Att om och om lyfta en 50kg flicka rakt upp i luften ger galna armmuskler.. Då på den tiden kunde jag göra 25 armhävningar utan problem.. Idag kan jag väl göra två.. Och jag var så vig, och då hade jag faktiskt en kondition att snacka om.. Det är ju snart MTV och då är det "Ringmuren runt".. Fiffels galna påhitt. Och så gemenskapen i ett lag.. Det verkar ju inte finnas någon gycklargrupp som vill leka med mig..

Funderar på att maila dem jag hittat och se vad de har för en, avdankad, otränad men dock erfaren av tävlingar, Cheerleader..


Hmm.. Ne nu går jag på lunch en stund.. Men bara tillfälligt. För jag är inte hungrig och Bengt vill gå sist.. Så jag tar en halvtimme nu, låter honom och Ewa gå, och tar en halvtimme och äter maten de lovat att ta med tillbaka till mig..


Här är förövrigt en bild på mig och pållen jag kidnappade.. Lite suddig, men bevis!!

Marielle Apelberg som tagit bilden.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback