090713

Jag är koffeinig..
Massor.. Men allt för att inte somna på jobbet?
Har iaf inte tagit till koffein-tabletterna som ligger i min väska och lockas.. Utan druckit kaffe..

Sitter och spanar på bilder från Medeltidsveckan.. :D Längtar så galet mycket!!
Men nu till helgen är det medeltidsdagar på Kungälvs fästning.. Eller Bohus fästning.. Fast den ligger i Kungälv med det tvivelaktiga nöjet att ha utsikt över Bohus.. ^^


Jag vet att jag har denna bilden i headern.. Men jag gillar den.. Tagen på Kungahälla förra året :)
Då, den dagen var första gången jag och Kotte träffades.. Så vi hade tänkt göra nått speciellt i år för att fira :D
Funderar på att köpa matchande armband på marknaden, hennes idé, ett rött till henne och ett grönt till mig :)
Hoppas att stövlarna jag köpt på tradera hinner komma bara..

Gillar dem så galet mycket :D

Fin fästning :)

Bilden har jag skamlöst tagit från: http://traditionochfason.files.wordpress.com/2009/06/800px-bohus_fc3a4stning.jpg

Aja.. Kaffe på det?
Som en narr sprider lycka, sprider sig koffeinet i mitt blodomlopp :-p

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback