090726

Fick ledigt på lördag kväll!! Röda har stängt pga ??? Ingen vet varför eller hur länge.. På dörren står det tydligen stängt pga renovering till 20/7..  Alltså 4 dagar sedan.. Men de har fortfarande inte öppnat och jag är skeptisk till om det är pga renovering som det är stängt.. ^^
(Skrevs i fredags, men har bara inte publicerats..)

Så lördag kväll sov mamma över hemma hos mig.. Hon hade blivit utslängd hemifrån eftersom lillebror skulle ha fest.. Så hon sprang omkring och ojade sig över att jag hade stökigt, sen diskade och städade hon. Sen gick vi till Wasabi Sushibar och köpte Shake Teryaki, grillad lax med teryakisås.. Gött :D
Men inte förren båten kom iväg.. Den gick en 36 minuter efter avgångstid pga en Danmarkstur på dagen.. 36 minuter efter avgång = 6 minuter efter mitt pass slutat, så jag fick snällt sitta och vänta, och göra klart avgången..


Nu är jag så uttråkad att jag snart kryper ur skinnet.. Inget att göra.. Ingen Trave-avgång, och Kiel kan jag inte börja checka in förren 14:30.. Jag har några chaufförer som sitter i terminalen och tittar på Tom & Jerry ^^ Gäsp.. Räknade för övrigt ut förut att det är drygt 68 arbetstimmar kvar till Gotland.. Ännu mer gäsp.. Men sen!!


Gotland. <--- Där snodde jag bilden ^^

Nu ska jag göra lite knäböj eller nått för att inte somna..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback