090716

Drar till Kungälv ikväll!! Till mys med Kela, Medeltid fre-sön :D
Enligt Expressens horoskop vankas det romantik.. Inte för att jag är någon stor beundrare av horoskop men hålla tummarna kan man ju ;-p Kottes sms har ju fått en att hoppas ^^ Haha.. (Sitter och skriver över dem i min dagbok så att de inte blir borttappade :-p
Jag har så galen mycket att göra på lunchen så att jag undrar hur jag ska hinna med..  Speciellt om det är kö på Systemet.. Varm&Kall kan man ju inte leva utan.. Skriver en punktlista så att jag inte ska glömma något..
Funderar på om det är värt att plocka med facklor m.m... Eller om det bara blir extra börda.. Hmm..
Stövlarna han inte komma.. Om de inte kommer idag.. Jag betalade den 11te och hon skickade dem igår.. Trotts att hon skrev i mailet att hon skickar så fort hon ser betalningen på kontot.. Och jag skickade ett mail som sa att jag betalat..

Aja.. Kommer inte på mer nu.. Ska nog sätta på lite mer kaffe..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Fia

Du dricker ju inte kaffe :P Det är ju vidrigaste drycken ;)

2009-07-16 @ 10:59:13
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback