090729

Det blev inte av att jag hälsade på Christel och Mats igår kväll.. Christel kände sig inte riktigt kry och jag vill inte riskera att få någon sjukdom innan MTV.. Hade varit så galet anti att bli sjuk inför enda veckan om året jag bryr mig om.. Jag hittade för övrigt en riktigt najs hemsida förut.. Med live-webcamera över Stora Torget i Visby :D Man ser St. Karin, o Gutekällaren o markanden och jag bara längtar så galet mycket!! Bara några dagar till jag är där!! För att komma dit klickar du här. Så vackert!! Sen klickade jag runt lite på hemsidan och insåg att storebror ser en verkligen.. Göteborg.. Det finns 17 kameror bara i centrala Gbg.. Hmm..


Igår för övrigt. Att sitta av 13 timmar på jobbet pigg var verkligen inte bättre än att sitta jättetrött.. Igår var jag ju medveten hela tiden.. Annars brukar jag kunna spejsa ut en stund, men igår jag drack lika mycket kaffe som en vanlig trött dag så hoppade jag omkring och kunde verkligen inte sitta still.. Det blev ju inte bättre av att det inte var något att göra.. Därav att jag kallar det att sitta av tid..  Så just nu till exempel sitter jag och pillar med mitt hår och filosoferar.. Min facebookstatus för en stund sedan: "Jag kanske är ung och dum, blåögd och naiv, fjantig och lite för galen.. Men låt mig vara det så länge jag kan.. Jag trivs med det.." Christel W-N, Jonas E och Sabine gillar detta.
För jag är fjantig, ofta, jag piper, när jag skrattar, jag ser fram emot saker lite för mycket, MTV, jag tjötar lite för mycket, där jag borde hållit käften..

Nu kom det en massa gäster + post så jag måste jobba lite...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback