090724

Är så sjukt pepp!!
Åkte runt och gjorde ärenden igår, bla var jag inne på lush och spenderade ganska många av mina surt förvärvade slantar.. Men värt!!


Jättemysigt shampoo med mycket protein och irländsk öl :D Lush själva skriver såhär:

"Schampo för styrka och glans

Cynthia Sylvia Stout börjar få några år på nacken men står sig än som ett av de bästa schampona från Lush. Det är inte alls konstigt med tanke på dess välgörande kraft och rika ingredienser. Cynthia Sylvia Stout är ett krämigt och vårdande ölschampo med jästinfusion, färsk citronjuice, citronolja och cognacsolja!"





Balsam med doft av vaniljmilkshake :D
Det har en glänsande och återupplivande effekt på håret. Lush själva skriver såhär:
"Dubbelverkande balsam med ljuvlig doft

American Cream är ett nytt, dubbelverkande balsam som har en glänsande och återupplivande effekt på ditt hår. Den är inspirerad av ett amerikanskt coctailrecept och doftar som en fluffig vaniljmilkshake. Honungsvatten motverkar statisk elektricitet och färska, organiska apelsiner och jordgubbar tar fram glansen i ditt hår. Vi har tillsatt en gnutta salvia, lavendel och benzoin för att hålla håret i god form."






Och min favorit! En hårinpackning som man geggar i håret innan duschen. Lush själva skriver såhär:
"Hårinpackning för alla hårtyper

Stimulerande lagerblad, färsk vattenkrasse fullproppad med mineraler och vitaminer, näringsrik avocado och färska, mjukgörande bananer gör H´suan Wen Hua till den ultimata näringsbomben för din dyrbara hjässa! Men det är inte slut på godsakerna här, vi har även tillsatt olivolja och proteinrika ägg från frigående, lyckliga höns. Alla detta smaskiga tillför fukt och näring.Till sist har vi tillsatt en skvätt balsamvinäger och rosmarinolja för att ge dina lockar "den där glansen"!"



Sen han jag med apoteket, Åhlens och som jag skrev igår även Droppen och lämnade 4,5 dl av mitt blod.
Sen åkte jag upp till Mats och Christel och jag lämnade av när Christel satt lite lätt förvirrad på golvet för att rita mönster.. Jag har haft sån panik över att jag inte fått klart den än. Det är bara en vecka till MTV och gycklardräkten är inte klar!!

Men Christel är världens bästa! Byxbitarna är utklippta och ska bara sys ihop och fållas, och västen är nästan helt klar!! Och så otroligt snygg!!! Jag blev så pepp!!! Det är görbart!! Sen har hon även sytt om min vita storskjorta för att bli lite mer jag och lite mindre strypsnara.. Helnöjd!! Som sagt! Galet nöjd och pepp!! :D


Åker tillbaka på söndag eller måndag kväll för att få klart det.. Jobbar ju dygnet runt hela helgen.. Mest segt..


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback