090714

Är just nu mycket stissig.. Och irriterad..
Alla dessa blåsta lastbilschaffisar..
"Passport, bitte" = Passet, tack.
Och han får spatt.. Skäller, gapar..
Sen när han äntligen hämtat passet slänger han det på mig och går muttrande en bit bort..
(Antar att ett pass är bättre att få slängt på sig än en öl hälld över mig)
En glömde att han hade 15(!!!) tons last, en annan ville till torline i scandiahamnen och det slutade med att som den servicemänniska jag är skrev ut en karta, efter att ha kollat upp adressen.. Och han fattade fortfarande inte!! Och ingen snackar svenska, engelska, tyska eller något annat förståeligt språk.. Inte änns tyskarna..

Aja..
49 timmar och 58 minuter tills jag drar till Kungälv!! Yay!!!
Alldeles för lång tid..
Men snart!
Vill nu!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback