Så fort du läser detta har du blivit utmanad.

åtta saker om dig själv.


1. är du singel ?
Ja
2. är du lycklig?
Tror det.. Tills motsattsen är bevisad..
3. är du uttråkad?
ja, mycket just nu..
4. är du ledsen?
nej
5. är du italenare?
nej, haha
6. är du cooling?
Öhh?
7. är du från Irland?
nej
8. är dina föräldrar gifta?

Japp




åtta saker om ditt kärleksliv .

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja
2. har du blivit sårad någon gång?
ja tyvärr
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
ja..när man är kär tänker man på personen hela tiden..jag gör det i allafall
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
ja
5. har du kysst någon under de 2 senaste veckorna?
Melli tror jag..
6. har du haft en hemlig beundrare?
Ingen aning.. Om jag visste det skulle det inte ha varigt så hemligt..
7. är du kär?
Mmmm.. Men ska bara få honom att fatta det ^^
8. vill du gifta dej?

JAA!!



 tio "har du någonsin"


1. blivit på tagen när du försökt rymma hemifrån?
Hehe.. Enda gången jag rymt var när jag var typ 5 och satte mig under en gran i trädgården..
2. brutit ett ben?
Svanskotan..
3. gjort nått du ångrar?
Man ska inte ångra det men gjort bara det man inte gör..
4. hoppat bungee jump?
Nej.. Skulle gjort en gång i tiden men det var stängt..
5. ljugit för någon du tycker om?
Inte vad jag kommer ihåg, men antagligen..
6. ätit en hel tårta?
Ja.. Höhö..
7. gjort bort dej offentligt?
japp! Bra på det..
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?
Ja.. En gång i tiden när jag var ung och dum ^^
9. gråtit när ett husdjur dött?
ja
10. velat försvinna?
Ja



nio senaste .


 1. telefonsamtal du gjorde?
Kela

2. telefonsamtal du fick

Gunter på kajen.. Annars mor eller far..

3. person du var med?
Mamma

4. roligaste grejen som hänt idag?
Att upptäcka medeltiden och gyckleriet.. Och allt däromkring..

5. person du sms:ade?
Kotte

6. du skrev till på myspace?
Aldrig hänt ^^

7. du kommenterade?

Antagligen nån facebookstatus..

8. du tillbringade natten med?
Mamma ^^
9. du kramade?
Mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback