Från tjuvlyssnat.se

Riddaren av det runda barbordet

(Aningen överförfriskad man sitter och gungar lätt vid baren. En tjej kommer fram och beställer.)
Man 40+: God kväll min sköna!
Tjej 25+: Hej hej.
Man 40+: Säg mig, vad gör en sådan prinsessa som du utanför slottet?
Tjej 25+: Ehh... Känner jag dig?
Man 40+: Icke vad mitt minne säger mig. Det ligger endast i min natur att hälsa på alla förtjusande damer som kommer i min närhet.
Tjej 25+: Vad är det med dig?
Man 40+: Jag blev berusad av din skönhet.
Tjej 25+: Du är ju full!
Man 40+: Icke att förglömma äro att det infinner sig en hårfin gräns mellan att vara berusad och full.
Tjej 25+: Och du är?
Man 40+: För tillfället... Aspackad!




Jag vill träffa den mannen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback