090716, 2

Nu är jag i Kungälv, hemma hos Kela med VÄRLDENS minsta dator.. Hur det går att skriva på den är en annan femma.. Så ha överseende med borttappade bokstäver och felstavade ord, om jag nu inte kommer lyckas vara pedant nog för att korekturläsa ordentligt..

Iaf.. Är här nu och tänkte flörta till mig lite mat och sen ta en promenad bort till fästningen.. Hon ska bara damsuga först.. Trotts att hon damsög i lördags..

När jag åkte förbi fästningen förut med bussen var det redan medeltidskäldda människor och massa tält :) Hihi!! 

(Nu damsuger hon soffbordet ^^)

Är så pepp för imorn!! TRiX, Jauvet, Patrask, Patriarkus, Arkadia, Skrål m.m. Eld, mjöd, atmosvär :D


Ne.. Detta går inte jättebra och tar 100 år.. Ska kidnappa lite mat nu..


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback