090120

Sitter på Stena och känner mig som en Zombie..
Jobbade inatt och kom hem vid 4 efter att ha blivit bjuden på taxi av två trevliga damer.. Taxichaffisen hittade dock inte i Gbg för fem öre, han missade en avfart från Övre Husargatan mot Järntorget på Linnéplatsen, så vi hamnade vid Frölundaborg.. Men efter mycket om och men kom vi fram..

Så glömde jag smsa mamma när jag kom hem som hon vill att jag ska göra.. Jag är 21 år och har bott hemifrån i 1,5 år.. Jag tycker inte att jag borde behöva smsa varje natt när jag kommer hem. Jag är vuxen nu!!!! Så pappa ringde 08:27 i morse och undrade varför jag inte smsat.. Åh.. Ville ju bara sova med tanke på att jag skulle vara på Stena senast 10:00..
Ewa, min chef, var så söt och ringde och väckte mig :)
Så nu sitter jag hör och försöker jobba upp en fin koffein nivå så att jag iallafall inte känner mig så trött.. :)

Jag hade en bra tanke igår natt när jag hade döperiod.. Men kommer inte på den nu.. Satt och önskade ett jag hade haft ett block med mig..

Sen har jag kommit fram till hur mycket jag gillar min blogg. Den är som ett minnessåll som jag kan filtrera mina tankar i.. Gillar det.

Oh.. Sen måste jag bara påpeka att jag är kär i min Stena jacka!!
Den är reflex-gul och jättetjock och varm :)
Det var inte förren jag kom på att jag faktiskt skulle få ta på mig den på väg till jobbet som jag hoppade ur sängen, jättepepp!! :) Hehe.. Mest fjant..

Ne.. Fortsätta att dricka kaffe..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ann

Du är allt go du....tänker tillbaka på lägret vi var på haha så jävla roligt..

2009-01-20 @ 11:46:11
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback