090102

Jag låg inatt som vanligt och kunde inte sova..
Jag hade jättebra och djupa tankar.. Men de är bortglömda nu..
Drar till Västerås imorrn!!
Lever på nudlar för att ha råd med äventyr.. :P

Jag kallar det äventyr att dra till V-ås..
Och till Gycklarnas Vinterfest i Visby..
Andra kallar det äventyr att dra till Nya Zeeland och jaga med pil och båge..
Vad liten och oambitiös man känner sig då..

Det var för övrigt det mina tankar handlade om inatt kom jag på nu..

Tänk om jag redan upplevt mitt stora äventyr..?
Det var vad jag intalade mig när jag bodde i USA.. Att detta är mitt stora äventyr, jag ska inte sumpa det..
Men om mitt stora äventyr upplevdes vid 16 års ålder.. Vad har jag då kvar att leva för?

Men jaja..


Bakat Kladdkaka...
Kom på att man kan ju inte dyka upp på ett födelelsedagskalas.. Eller vad man ska kalla det, utan present..
Så Kladdis och te får det bli..

Är färdigpackad..
Förutom kladdisen då..
Och festkläderna.. För jag vet faktiskt inte vad jag ska ha på mig..
Melli är på väg hit för att vara smakråd..


Blev folk förvånade?!?!
Jaja,, De levde ju inte med dig..
Piss off!


Ne lite mat innan Melli kommer..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback