090119

Allt bara ändar sig..
Auntie Diana skrev till mig på Facebook och trodde att jag var förlovad..
"Are you married yet?"
Nej.. Jag är inte gift.. Eller förlovad.. Eller änns upptagen..
Vet inte vart hon fått det ifrån..
Och hon är inte heller gift heller.. Hon har skiljt sig från Miguel.. Det känns konstigt..

Och nu är jag så där sen-kväll-djup igen.. Åh..

Umgicks med Elin ikväll.. Helmys.. Först drog vi till Sejdeln där jag fick Wisby Pils :)


Helnöjd!! Bordet brevid oss satt fyra spanjorer, och iallafall tre av dem var lätta att vila ögonen på. Men när vi gick hittade vi dem igen på vagnhållplatsen, där en av dem började prata med mig och när vi kom till Stigbergstorget försökte de få med mig på en fest.. Nej tack.. 
Sen drog vi hem till mig och tittade på Rec. En spansk skräckis.. Helt ok.. Inte min typ av film men som sagt helt ok..

Vi satt och snackade en hel del, och hon var väldigt uppmuntrande.. Satt och snackade om livet och kärleken.. Speciellt kärlek var hon mycket uppmuntrande om.. Jag satt och berättade och hon undrade varför det inte hänt något.. "När är eran första riktiga date, då?" Hmm.. Ja.. Vi får se...

Ne.. Nana nu.. Ska smsa Benji och väcka honom XD

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback