090129

Dagens tanke..
Det är en dum idé att dra två helnattare på raken..
Kanske ska ta det från början.. 
Tisdag
Mamma kidnappade mig, vi åkte till Ikea, lagade mat tillsammans, allmänt mys liksom..
Kunde inte somna! Låg och läste Bröderna Lejonhjärta tills att mammas väckarklocka ringde hon snoozade 4 gånger.. Haha.. Och pappa körde hem mig två timmar senare.
Onsdag.
Sov två timmar på förmiddagen, för att sedan dra iväg till kontoret för att fortsätta kursen. Tänkte dra till banken för att få ny dosa till internet-banken, den hade fått för sig att dö lagom till räkningarna skulle vara betalda, men det han jag inte. Kom hem och sov kanske två timmar till. Sen var det bara att ge sig av till Nivå där jag skulle jobba natten. Det gick värsta bra :) Massa pengar in! :) Var kvar där till 04:15. Första vagnen går 05:01 från Valand. Så jag och kollegan vandrade till Järntorget där vi skiljdes åt och jag fortsatte i natten mot Majorna. Vid Kaptensgatan gav jag upp.. Satt där i 10 minuter så dör vagnen upp och körde hem mig. Var hemma 05:30 ungefär.
Torsdag.
05:30 inser jag att jag ska jobba på Stena vid 8 i morgon bitti och om jag går och lägger mig nu kommer jag inte komma upp igen. Så det blev till att koka vatten och göra kaffe. Jag fick energi nån stanns ifrån och lägenheten blev jättefint städad. Till och med toastolen fick sig en omgång.. Nu är det bara disken kvar.. Ska ta den nu..
Jag tänker inte nana förren ikväll.. Ska ju med en vagn som går redan typ 03:48 imorrn bitti. Tåget mot 08te-land går 05:07. *Gäsp*


Sjätte Tunnan imorgon kväll!! Tunnor är bra tycker jag.
Iallafall badtunnor med trevliga människor i :)

Ne.. Om man skulle ta den där disken kanske. Och så måste jag ju packa också..
Ta tag i livet :P

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback