090125

Göteborg på natten är nog det mysigaste som finns..
När jag kom ut från Exet var det över en halvtimme till nästa vagn skulle gå och då bestämde jag mig för att ta en promenad.. Och det var så vackert! Inte för kallt, just nu är det 4,4 grader ute, jag gick dock inte längre än från Valand till Vasa Viktoria, men det räckte.. Vasagatan är magisk..

Ne.. Nu börjar det defenetivt bli dags för sängen.. Innan jag somnar på soffan med datorn i knäet.. Det skulle bli så dumt och dyrt om den trillade i marken..
Aja..
Räknade för övrigt ut att på fredag kommer jag få ta en vagn som går 03:50 för att komma till centralen i tid till tåget som går 05:07.. Gäsp och gnäll....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback