090116

Så vart man man helt plötsligt ledig en fredag...
Oj.. Det är knappt så man vet vad man ska göra..

Men Kottis och Melli kommer hit :D
Vi ska ekonomi-förfesta.. Ekonomi blir det för att jag har alcohol köpt på Kiel båten, så att vi slipper köpa så många öl på krogen..
Sen blir det Jefferys pub här i Majorna :)
Ska bli intressant.. Undrar hur det kommer kännas att bara behöva att gå över vägen för att komma hem.. På ett säkert sätt så klart.. :P

Jag är så sjukt pepp på att gå ut.. Kommer inte ihåg sist jag var ute för att festa. På krog.. Annars var det ju Västerås 3/1. XD Det var en mycket fin helg.. I dubbel bemärkelse :P (Redovisning kommer) (Hoppas jag.. Annars är jag mycket pratglad om den helgen IRL :P)
Innan dess tror jag att det var när jag drog ut med Kicki och Carros roomie..

Det finns risk för fyllesms ikväll känner jag.. Eller på annat sätt fyllemeddelanden... Det brukar bli så..
Oj, vad gramatiskt inkorrekt jag är.. Annars försöker jag ju vara hyfsat korrekt här.. Hmmm...
Aja.. Ska bli så kul ialla fall.

Jefferys om nån vill komma..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback