090113

200 dagar kvar till Medeltidsveckan 2009!!!
Yay!!

Var bara tvungen att påpeka det :p

Ny bild på Hetingväggen :)
Gissa vem? ^^
Totally outscored Johnny ^^


Nae.. Det har inte hänt så mycket nytt.
Somnade igår vid halv elva tror jag det var efter en jätteintressant dokumentär på 4:an om Abby och Brittany, Siamesiska Tvillingar..  De såg ut som en flicka men med två huvuden, med helt olika intressen..

De hade varsinna hjärtan, lungpar, magsäck och tuntarm.
Men delade på tjocktarm och "de kvinnliga delarna".
Tvillingen till höger hade kontoll och känsel i höger arm och ben, och viseversa.
Ändå kunde de idrotta, cyckla och till och med köra bil, spela piano och skriva på tangentbord.
Jag satt där i min soffa och blev jätteimpad!!


Måste bara påpeka att jag är i krig..
Mot mitt ansikte..
Jag tror aldrig jag har haft så mycket finnar, eller så stora som just nu..
Åh.. Är iallafall glad att jag inte hade dem för en vecka sedan ^^

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback