090113, 3

Äntligen fungerade det att lägga upp en bild..!
Men den var ju inte riktigt av den kvalité jag ville..
Men men.. Vad göra..
På tal om bilden.. Vad gamal den är..  Jag var 17 och ett halvt då.. Hemma hos Carrie i Buxton, Maine.


Me

Satt på Youtube häromdagen och tänkte, Hmm.. Om man ska söka på cheerleading..
Och Bonny Eagle..
Bonny Eagle Cheerleading..
Hittade flera rutiner i de grön-vita dräkterna..
Det var nästan jag satt och grät..
Melli satt och klappade mig på axeln..
Jag saknar den perioden av mitt liv.. Saknar min familj jag inte sett sen juni 2005.. Mina gamla vänner.. Maine.. The Scots!! Bonny Eagle Spirit..
Ne.. Nu sitter jag och blir alldeles sentimentotal..

Detta var inte vad jag tänkt skriva om.. Men men..


Magnus har varit här med semla..
Ska gå och ta en..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback