090112, 3

Är mest trött..
Har nystat ett nystan stort som en handboll..

Är det ok att logga ut mitt i en konversation?
Jag tycker inte det..
Inte när man äntligen samlat mod och vågat inleda en.. Konversation alltså...

Hade en massa tankar nyss..
Men de försvann i samband med att jag öppnade bildrutan för nytt inlägg..


Jag tror jag är betuttad på riktigt..
Det pirrar så där mysigt i magen..
Som glada fjärilar.. :)
Jag läser in saker mellan raderna och saker som antagligen inte står där..
Men, det känns mest bra :)
Jag behöver läsa in och se de där sakerna..
" Hej! "
Det måste väl vara en bra grej.. Det är ju ett utropstecken efter.. Jag tycker det ger ett "oh, vad trevligt att höra av dig!" intryck.. :) 
Annars hade det ju kunnat vara " Hej. " = Jaha. Hon igen..


Ung skrev "hur går det med din?" (kille)
Då fick jag påpeka att man kanske skulle upplysa honom om att han är min innan vi börjar kalla honom det.. :P
Då svarade Ung att "Då ska jag minnsan ta ett 10 minuters fyllesnack med honom och han kommer vara din för evigt!!"
Hehe.. Hade varit trevligt..

 
Fick alla Kottes kort från Festen med stort F igår :D
Mest nöjd..

Några kommer komma upp här..
Antagligen..

Ne.. Toapaus..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback