090203

Om man ska åka tåg fråm Stockholm till Göteborg känns det som en jätteomväg när man åker via Karlstad.. Och stannar i varenda liten värmländsk stad därimellan.. Jag åkte 12:25 kom fram 17:00.. Inte helpepp.. Men om priset är 95 kronor ska man kanske inte klaga.

Hade en heltoppen helg i huvudstaden!!
Drog till Sätte Tunnan, blev överraskad ( i dubbel bemärkelse) (eller snarare kvadrupel bemärkelse.. ) plus att jag blev avslöjad..
Ja, jag är Ärtan!
Erik: Vet du vem som är Ärtan? (Fnitter från mig) Jaha, det är du!

Till Johan sa jag att jag hade ett tillkännagivande..
Johan: Är det du som är Ärtan?
- Det är gamla nyheter..
- Va?
- Ja, det kom Erik fram till för flera timmar sedan..

De kom på det över ett "la"..
Åh..

Fast nu ska jag nana..

Ovar and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback