090210, 2

Är aningen för trött för mitt eget bästa just nu.. Jobbade ju som sagt på Stena i morrse och så blir det Jamesons inatt... Gäsp.. Försov mig dessutom i morrse igen. Chefen ringde 2 i 9 när jag började 9 och frågade om jag var på väg ^^ Och då sov jag fortfarande.. Skulle ju duchat i morrse, ätit en ordentlig frukost, men icke då! Fast jag var där redan 10 över. Men än då.. 
Jag har inte riktigt hittat någon bra rutin för att kunna vända dygnet fram och tillbaka som jag vill. Tips någon??

Men Stena var mysigt.. Gary och Graham från Nobilia var inne och tjötade en stund :) De är sånna goa gubbar :P Britter bosatta i Tyskland med varsin tysk fru (tror jag) och jobbar i Sverige. Snacka EU vänligt :P

Ne.. Kotte kommer förbi strax och hämtar lite vuxendricka jag köpt åt henne.
Jag måste äta och åtminstånde ta en poernapp om jag ska orka med inatt.. Och undrar om Anna kommer ihåg mig? Hon jobbar på Jamesons men vi träffades på Babar pch Parkan i söndags.

Aja.. Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback