090209

I går (Söndag) drog jag och ett gäng från jobbet till Babar..
Det blev ett par öl.. Och drinkar.. Och sen blev det Parkan.. OCh min plan på att åka hem med senast sista vagnen gick om intet och jag hamnade på Green Witch och åt macka tillsammans med Ärta, Lube och Andy till 4 snåret.. Därefter promenerade jag till Masthuggstorget där jag insåg att nu går vagnen om några minuter, så jag slapp gå upp för backen till Stigbergstorget! Score! Men att komma hem lite efter 5 för att sen vara på kontoret för att öva klockan 13 gick inte riktigt ihop.. Försov mig 2 timmar men kom ändå bara 20 minuter sent.. ^^

Illa är det.. Är fortfarande bakis!!
Vad hände med kroppen jag hade när jag var 18 och kunde supa skallen av mig utan att märka av det dagen efter?!?
Nu sitter jag i soffan och tittar på Oceans eleven, dricker varm oboy och äter brieost.. Ungefär vad jag orkar med idag..

Jobbar Stena imorrn.. 9-15 tror jag.. Borde jag kanske kolla upp ^^ Och sen Jamesons på kvällen.. Segt.. Eller jag vet inte.. Har aldrig varit på Jamesons.. Men segt att jobba båda passen imorrn..

Aja.. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig..

Mental note! Ring Såge imorrn och fråga om hon vill byta pass med mig så att jag kan åka på Loke i Västerås!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback