090204

Ibland blir man bara så där härligt varm i hjärtat.. Kvällen den 3 februari var en sådan kväll :)

Då fick jag detta Godnatt meddelande på Facebook. Och alla som säger att facebook är av ondo kan dra något gamalt över sig!!




Kotte skrev 01:17 Godnatt, min kära vapendragare!

Jag hoppas inga uppsvällda, skotska manslemmar hemsöker dina drömmar.
Dröm om mjöd, rumpnissar, Nangijala, skönsång, hemsökta medeltidskrogar, skafferier, eldslukarfacklor, TRiX-tavlor, fulladdade I-pods, varietér, söta hundar, enorma pingviner, lekande barn, egna dreads, pengar på banken, kycklinggrytor, Varm&Kall, eldpois, vackra solnedgångar, fina människor, och kanske en liten Kotte.

Kram och kyss på dig

Kotte



Som sagt blev jag alldeles varm inombords! Det sammanfattar mitt liv, alternativt den senaste helgen så otroligt klockrent. Mycket bättre än hur jag någonsin skulle kunna skriva/sammanfatta/förklara samma sak, och då är det ändå mitt liv..



And now over to something completley different!
Eller kanske på samma spår ändå..
Jag sitter här hemma efter en eftermiddag tillsammans med Jessi och totalt drunknar i ett visst grå-blå ögonpar..
Det pirras i hela kroppen och jag går omkring och småler.. (Fast leendet kan bero på att det snöade, lite för mörkt ute för att se om det fortfarande snöar, så att det ligger centimetertjockt på marken!!)

Ne.. Sluta nörda mig..
Försöka få tag på en livboj och klamra mig fast.. Lättare sagt än gjort. Eller så fortsätter jag drunkna tills innehavaren av de grå-blå ögonparet sveper mig off my feet, on his white horse.. Eller något ditåt..
 
Varför är han så seg när hans bror räkande ut hur landet låg i ett nafs? Åh....

Ne.. Nu ska jag ta mig en tupplur eller något..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback