Sista nattugglan 2009

Klockan är lite mer än den borde men inte tillräckigt mycket för att jag ska nana riktigt än.. Mamma kom hem till mig idag och vi gav oss ut i mellandagsrean. Kom hem med två par skor (eller ett av paren var ett par snygga ganska högskaftade stövlar).. Tack mammi!! JAG shoppa skor!! Det är ju något av det tråkigaste som finns, för skor är alltid så galet dyra.. Men idag var det kul! Sen ett USB-minne för att rädda alla foton på datorn hemma innan den kraschar.. För att runda av köpte jag ett årskort på gymmet på andra sidan gatan ^^


Sedan lurade mammis med mig hem.. Eller det var inte svårt, har funderat i flera dagar på att istället för att supa (som man kan göra alla andra dagar) ha mysig hemma nyår med mamma och pappa :) Så fick jag ett sms från Janne, som jag skulle firat nyår hos, att hans fest är inställd ^^ Ingen ågren behövd här inte :P Så jag är i Tunge resten av året :P


Jag kom precis in från en promenad i natten, färgad av snö, kyla, måne och barndomsminnen. Och med lite Falconer i öronen kan det inte gå fel ;P Så galet mysigt!! Stövlarna jag köpte idag är nu godkända för minus 17 grader..


Ne.. Nana nu.. Eller iallafall gå och lägga mig.. Eller äta.. Hmm.. Svårt val. Sängen blir det nog..

Over and Out sista morgonen 2009.. Gott nytt år om jag itne kommer in mer idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback