Bra dag, kass natt..

Idag hade jag min fjärde dag på pokerkursen på Cosmopol.. Läskit värre med tanke på att vi bara har snuddat vid matten och reglerna och jag har redan börjat känna mig förvirrad.. Efter jag slutat strosade jag mot Brunnsparken och en än gång förälskade jag mig i mitt vackra Göteborg! Juleljus, och minusgrader är vad 1 december förde med sig. Jag hamnade på Lush, men det var ganska planerat, och gjorde av med lite för mycket pengar igen.. Men på något sätt måste man väl få fira att man fått nytt jobb? ^^ Hamnade även på HM och fick köpt leggnings, benvärmare (vinterns måste!) och en tjock, stickad svart tröja :)


Ledsamaste på länge! Gycklargruppen Jauvet ska lägga ner!!
Inte ok nån stans!!
Kotte smsade och meddelade den sorgliga nyheten.. :'(
15 augusti 2010 kl 15:00 blir deras sista föreställning..

Så många goa skratt som har frambringats av dem, så många pip och astmaanfall.. Scenskräck har framkallats och kattmat har inmundigats.. Djupa samtal sena nätter på Clematis (som också eventuellt gått i graven). Sommrarna 2007, 2008 och 2009 hade inte varit samma utan dem. Hade inte varit.. Jag vet inte.. Detsamma.. Inte lika bra.. Eller..? Orden sviker mig..

Men mycket fina stunder och minnen (och hysteriska kort) kommer alltid finnas kvar..


Bilden har jag helt utan samvete snott på Jauvets hemsida..


Jag borde plugga lite till.. Har prov imorgon på det vi gått igenom hitintills på kursen..

God natt.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Milda

sjukt sorgligt

2009-12-02 @ 00:47:53
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Fia ♥

var i bowlade i lilla Thn :P Var däremot nere i Götet i lördags :P

2009-12-09 @ 06:31:13
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback