Bilder från Gotland del 3, Måndag 3/8

Tänkte orka några fler ikväll.. Bilder alltså.. Och sittups om jag pallar.. Kan behövas enligt nån av bilderna.. Säger till vilken jag menar.. ^^


Vi tittade på barnteater av Junis barnteater.. Jättesöta, modiga barn. Synd att man inte hörde replikerna så väl bara..

Sen var det Kneckt-Erik som skulle påa lite.. De där vältränade, kassa kvinnotjuvande grabbarna...

TRiX så klart :D Ja, det blir en del bilder på dem.. Men eftersom jag var och såg dem varje dag så blev det en del bilder.. ^^ Och de är ju såååå fina..

Erik chickade ur när han fick syn på svärdet som blev hämtat så han tog en ballong han med..

Han smet ut i publiken medans Johan och Fabbe hade mycket kul? Misstänker jag ^^

Men han skulle hållit sig till svärdet med tanke på att ballongen sprängdes när den var i halsen/magen på honom.. Stackars Erik.. ^^

Sedan gick vi och fick vår lägenhet.. Sen gick vi för att proviantera.. Vi kännde att vårt kylskåp var värdigt en Chalmers-student ^^ Höhö..

St Karins ruin på Stora Toget.

På kvällen skulle Loke spela i ruinen så vi satte oss för att köa, för det är sådant man gör på MTV.. Köar.. ^^

Väl inne hittade jag Tejke med tillhörande? flicka.

Det var många människor som kommit till denna vackra ruin för att lyssna till Loke.

Lokis!

Loke sjunger: Jag älskar dig Auror.
Då skrapar Tejke av a:et på sin Aurora vin och tycker det var jättekul.. ^^

Dialog mellan älskande del x.
Loke vs. Felicia.
Fast Kotte gör det bättre :p

Kotte blev jättenöjd när hon hittade ett Kotteanpassat hus :p

Sen när vi kom ut till Lokebron vid Nordregravar var det en igelkotte som velat ut på bron. Den sprang omkring och blev antastad, tills någon lyfte upp den och bar bort den till buskarna.. Sen kom en till som Kotte bar bort.. Ölburkar och ciggpacket var kanske inte världens bästa plats för en liten kottis..

Vi hittade lite Sevelin- systrar.. Amanda lite mer pepp...

Än Matilda...

Alkoholen flödade, så som den ska.. ^^

Här är bilden som har fått mig att inse att jag behöver sittups.. No more comments..

Melli sjung.. Tror jag.. Som sagt flödade alkoholen och jag svarar inte för alla foton.. Eller ah..

Sedan på något sätt hamnade vi utanför Kapitellhusgården och jag hittade båda mina fruar, samtidigt!! Det blev lite catfight från Linneas håll men då klappade Felicia henne på kinden och alla blev vänner :D

Så, det sammanfattade måndagen helt ok.. Nu pallar jag inte mer för ikväll..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback