090811

Sista kvällen på Clematis var nog det sorgligaste jag varit med om.. På länge iaf.. Att stå på ett bord och sjunga med i Solei, Rosornas Ö, Gatan som stranden gett namn, In the trade of Jester mm., hålla ett ljus högt över huvudet, gråta floder, göra ganska dåliga raggningsförsök, få vakten att göra dumma saker, tappa rösten, dricka Klosteröl, ha djupa samtal, hitta nya och gamla vänner.. Satt och började nästan gråta bara av att titta igenom bilderna från den kvällen.. :'(

Skrev två inlägg där med.. Ska lägga upp dem senare.. Och alla fina bilder..

"Jag har en flaska Jäger i bh'n och ett vinnande sätt.
Du har ögon jag drunknar i."

Åtminstånde jag tyckte det var en lagom corny raggningsreplik.. Haha.. Just då kändes den bra iaf.. ^^

Igår gick jag till det TRiX/Patraskiska hushållet för att kräva tillbaka en kladdkakeform som jag fyllt och givit blivit utpressad till Patrask, när jag kommer dit är folk undrande och efter en stund kommer Bassen ut och frågar om de kan få köpa formen?
- Hmm.. Hittar du den inte eller vad?
- Jo, men kladdisen är inte slut och jag vill äte upp den.

Så det slutade med att jag blev 200 kr rikare och en form fattigare. Jag föreslog dock att han kunde låna den men Erik la in sin åsikt att TA PENGARNA!! Så jag kallar det pant och tänkte byta tillbaka i Söderköping.. Det skrattade Erik gott åt och sa att jag kommer aldrig få tillbaka den ^^

Aja.. Ska samla tankarna lite..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback