Bilder från Gotland del 4, Tisdag 4/8

Så.. Lite mer bilder.


Ok.. Kalla oss nördiga.. Men vi hamnade som vanligt på TRiX dagsföreställning.. De är ju så fina och tacksamma att ta kort på ^^

Lite förvirrad? Det gäller att hålla tungan rätt i munnen ;p

Hmm.. Man skulle kunne kunna misstolka vissa saker.. Men Klinga skulle bara hjälpa Martins ballong ner i magen och böja den rätt....... Hmm.. Jo, misstolkningen i mitt huvud lät ialla fall bättre ^^

Rest my case...

Jag hade som mål denna veckan att inte ta så mycket gycklare-på-scen-kort.. Jag misslyckades banalt.. Men några fina sceneri kort blev det.. Detta är en rot på en ruin inne i Botaniska. :) Me like.

Sen drog vi till St Karin, där det var dags för Impro af Herrar. Niki hade satt sin hatt så fint.. Ehh.. Eller om han lekte kneckt..

Kotte satt och posade for the Rödbeta!

Det gjorde även Natalie..

Amanda.

Melli.

Och Byron.

Min fina Gycklade jag hade på foten hela veckan :D Det blev ganska rött och uttorkat mot slutet efter all ifyllning av tuschen.. Brun utan tvål ^^

Och Kottes gadd,, Spermatoforen. Och kotten!

Sen blev det lite par-pose.. ^ v

Jag och Amanda har samma ögonfärg O_O

Som Fiffel Dannerstens Groupies hade vi en skylt.. :) Fin :)

Moi!

Le Fiffel, o Petter.

Lite Fiffel vinklad kanske.. ^^

Jag har aldrig riktigt förstått mig på att applådera publiken.. Och då kom jag ändå 2:a i Impro af Damer..
Fiffel åkte för övrigt ut vid första utslagningen.. Carl vann.. Eller om det var Karl.. ^^

The boys ^^
Det var för övrigt efter Impro af Herrar som Kotte och jag fick reda på att vi skulle vara med i Impro af Damer.. Vilken panik jag fick o_O

På väg från lägenheten till Helge Ands ruin där vi skulle spana på Kvällsvaritén för 5:te gången gick jag vilse, men då hittade jag dit nästa gång.. ^^ Men det blev några fina kort..

Världens vackraste stad :)

Domkyrkan. :)

Sista kortet för den dagen.. Vi gick som sagt på Kvällsvaritén. Men det blev inga kort på den.. Inte med min kamera iallafall.. En liten film blev det.. Men jag kan ju som sagt inte lägga upp filmer än.. Jobbar på det.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Amanda var det snyggaste jag sett på länge... Och jag var ändå på Pride... Hehe...



Och Kotte känner jag igen galet mkt...

2009-08-14 @ 17:28:22
URL: http://labrys84.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Haha,, Kotte var och tittade på VLO. Det var Melli med ^^

2009-08-14 @ 17:57:43
URL: http://galencaliel.blogg.se/
Postat av: Maria

Melli??



Pratade jag med Kotte?? Vart är hon ifrån??

2009-08-14 @ 23:34:14
URL: http://labrys84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback